همه جوری داریم

همه جوری داریم

یک وبلاگی عالی.همه رقم توش هست.ازشیرمرغ تاجون آدمیزاد
همه جوری داریم

همه جوری داریم

یک وبلاگی عالی.همه رقم توش هست.ازشیرمرغ تاجون آدمیزاد

شایعات درباره آیفون6

کمپانی اپل به ساخت محصولاتی با بدنه بسیار باریک شهرت دارد و از همین روی انتظار می‌رود که نسل جدید آی‌فون نیز در زمره باریک‌ترین گوشی‌های موجود در بازار باشد. در ماه ژانویه همین سال شایعاتی دال بر آن منتشر شد که آی‌فون 6 یا آی‌فون ایر دارای یک بدنه یک دست 6 میلی‌متری خواهد بود. حال به گفته یکی از کارکنان اپل به نام سونی دیکسون آی‌فون جدید تنها 5.58 میلی‌متر ضخامت دارد.


سونی دیکسون همچنین در این رابطه گفت که نسل تازه گوشی‌های اپل، همراه با یک نمایشگر آلترا رتینا با تراکم پیکسلی 389ppi عرضه خواهد شد و سرعت کلاک پردازنده A8 آن نیز برابر با 2.6 گیگاهرتز خواهد بود. البته احتمال نادرست بودن این گمانه زنی ها نیز وجود دارد هرچند که تاکنونی هیچیک از مدیران این شرکت در مقام نفی ارتباط داشتن آقای دیکسون با اپل بر نیامده‌اند (اگر خاطرتان باشد وی نخستین فردی بود که طراحی گوشی 5C را فاش ساخت).
علاوه بر اینها گفته می‌شود که آی‌فون جدید دارای یک نمایشگر 4.7 اینچی است و اگر اینگونه باشد برای رسیدن به تراکم پیکسلی 389 ppi، رزولوشن تصویر این نمایشگر باید بالاتر از 720p و پایین‌تر 1080p باشد.
کمپانی اپل احتمالا تا سپتامبر همین سال آی‌فون 6 را رونمایی خواهد کرد و برای آنکه از بازار رقابت گوشی‌های اندرویدی و حتی مدل‌های مبتنی بر ویندوز فون با صفحه‌نمایش‌های غول‌پیکرشان عقب نماند یک مدل 5.7 اینچی از آی‌فون را نیز کمی بعد روانه بازار خواهد کرد که هر دوی آنها از iOS 8 بهره خواهند برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.