همه جوری داریم

همه جوری داریم

یک وبلاگی عالی.همه رقم توش هست.ازشیرمرغ تاجون آدمیزاد
همه جوری داریم

همه جوری داریم

یک وبلاگی عالی.همه رقم توش هست.ازشیرمرغ تاجون آدمیزاد

تصاویر خنده دار و بدون شرح

تصاویر خنده دار و بی شرح



 عکس های طنز و خنده دار (166)



 عکس های طنز و خنده دار (166)



 عکس های طنز و خنده دار (166)





عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (سری 223)





عکس های خنده دار سوژه های ایرانی (سری 223)




لامبورگینی

لامبورگینی گالاردو/یک خو درو اسپرت و محصول شرکت لانبورگینیمی‌باشد. گالاردو تا به امروز بیشترین محصول تولید  شده توسط لامبورگینی می‌باشد که فقط در سه ساله اول تولید آن، بیش از ۵۰۰۰ دستگاه از این مدل تولید شده است و قیمت   هر دستگاه بین ۲۴۲ هزار دلار می‌باشد. این نام روی این خودرو بعد از مشهور شدن آن به "گاو وحشی"، گذاشته شد. واژه گالاردو در زبان اسپانیایی به معنای دلاور و دلیر (gallant) و در زبان ایتالیایی به معنای ضربه زننده (striking) است.



نگاه کلی


گالاردو در ابتدا به رقابت با فراری ۳۶۰ طراحی شد و اکنون مدل ارتقا یافته آن رقیب فراریF۴۳۰ است. گالاردو از سیستم چهار چرخ متحرکی که با سیستمهای چهار چرخ متحرک رقیبانش، فرق می‌کند، بهره می‌گیرد. کارخانه مادر لامبورگینی، که آئودیاست به دلیل طراحی یک سیستم چهار چرخ متحرک بنام کواترو (quattro)، بسیار شهرت یافت؛ هرچند که لامبورگینی از سیستمهای خودش استفاده می‌کند.


گایاردو

بر خلاف مدلهای لانبورگینی کاونتش (Countach)، لامبورگینی دیابلو (Diablo) و لامبورگینی Murciélago، درهای گالاردو به سمت بالا باز نمی‌شوند. گالاردو توسط Luc Donckerwolke، که در سال ۲۰۰۳ موفق به دریافت جایزه خال قرمز شد؛ او این جایزه را به علت طراحی گالاردوی ۲۰۰۴ و مورسیه لاگو(Murciélago)ی ۲۰۰۲ دریافت کرده بود.

گالاردو تاکنون دو نوع سیستم انتقال قدرت، یک نوع گیربکس ۶ سرعته دستی و الکتروهیدرولیکی، کلاج نیمه اتوماتیک متوالی دستی که لامبورگینی عرضه کرده است که آن را به E-gear مختصر کرده است.E-gear باعث می‌شود که راننده، بتواند با سرعت بیشتری نسبت به سیستم انتقال قدرت دستی حرکت کند؛ و راننده می‌تواند بوسیله پدال‌های موجود در پشت فرمان سرعت را کنترل کند که این کار در مدل دستی قابل انجام نیست و مدل دستی نمی‌تواند در این حالت از کلاج استفاده کند.

این ماشین قدرتی بین ۵۵۰ تا ۵۷۰ اسب بخار دارد و در مدل‌های زیادی عرضه شده است.


File:Lamborghini Super Trofeo 99 2010 amk.JPG