همه جوری داریم

همه جوری داریم

یک وبلاگی عالی.همه رقم توش هست.ازشیرمرغ تاجون آدمیزاد
همه جوری داریم

همه جوری داریم

یک وبلاگی عالی.همه رقم توش هست.ازشیرمرغ تاجون آدمیزاد

بازی شبیه ساز خلبانی Airplaneبرای iOS

در بازی Airplane شما کنترل یک هواپیما غول آسا را تجربه می کنید. در این بازی شخصی خلبان را را مصدوم کرده است و حالا شما هستید که تصمیم می گیریدهواپیما را از سقوط نجات دهید. 


وظیفه شما این است که مسافران را به سلامت به فرودگاه برسانید. بدون آن که کلاس خلبانی رفته باشید. در این نسخه از بازی کلیه آیتم ها باز بوده و هیچ محدودیتی ندارید.

روش های کاربردی برای نو کردن جسم و ذهن

با شروع فصل بهار و پیدا شدن حس تازگی در طبیعت، پاکسازی جسم و ذهن از فاکتورها و عوامل منفی ضروری است و تاثیر مثبت بر زندگی‌ و سلامت دارد.

اگر شخصیتی پرجنب و جوش و یک زندگیِ پرمشغله دارید، لازم است برای پاکسازی ذهن خود چاره‌ای بیاندیشید. اغلب ما جز در هنگام خواب، مجالی برای رهایی از مشغله‌های ذهنی نداریم. حتی اگر زیاد هم اهل فکر کردن نباشیم بازهم محرک‌های خارجی در دنیایی امروزی که البته کم هم نیستند مانند تلویزیون، موسیقی و مکالمات و ارتباطات روزمره، آرامش‌مان را سلب می‌کنند و مانع می‌شوند که استراحت کافی داشته باشیم و در نتیجه اکثر اوقات استرس داریم و احساس می‌کنیم که بار روانی زیادی را به دوش می‌کشیم.

به نقل مدیکال دیلی، برای رسیدن به آرامش باید ذهن و جسم را پاکسازی کرد و با چند راهکار ساده می‌توان به این هدف دست یافت که برخی از کاربردی‌ترین آنها به شرح زیر است:


تاکید بر احساسات مثبت

با تقویت احساساتی همچون عشق، اعتماد،‌ مهربانی، بخشندگی و شادی، اهمیت این احساسات در زندگی را افزایش می‌دهید. این کار موجب می‌شود فضا و فرصت کافی برای رشد افکار منفی وجود نداشته باشد و در نتیجه روان و جسم شما در برابر افکار منفی مصون خواهد ماند.

مراقبه (مدیتیشن) صبحگاهی

20 دقیقه تمرکز روزانه شیوه خوبی برای آرام ساختن ذهن و شروع یک روز جدید و موفق است. قدرت ذهن یکی از مهمترین ابزار برای ارتقا و تاثیرگذاری مثبت بر تمام جنبه‌های زندگی است.

برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف

با سخت کوشی برای رسیدن به اهدافتان می‌توانید احساس موفقیت را در خود بوجود آورید. حتی فعالیت‌های کوچک هم پاداش‌های بزرگی هستند که فکرهای بیهوده و ناامیدی‌ها را از بین می‌برند.

مصرف کافی فیبر خوراکی

مصرف مواد غذایی سرشار از فیبر خوراکی که مهمترین آنها میوه‌ها و سبزی‌ها هستند، عامل کلیدی در حفظ سلامت روده‌ها و از بین بردن سموم بدن است.

پرهیز از مواد الکلی
پرهیز از مصرف مواد الکلی از ایجاد نوعی ماده سمی در بدن جلوگیری می‌کند. همچنین طبق بررسی انجام شده در سال 2013 میلادی افرادی که مواد الکلی مصرف نمی‌کنند عمر طولانی‌تری دارند.

برس کشیدن روی پوست بدن


این روش که با استفاده از برس و کشیدن آن به صورت دورانی در تمام نقاط بدن انجام می‌شود به پاکسازی پوست از سلول‌های مرده کمک کرده و در بهبود سلامت و رنگ پوست موثر است

خداحافظی با اینترنت اکسپلورر

به جرات می‌توان گفت که پس از عرضه ویندوز ایکس‌پی در سال ۲۰۰۱ و با گذشت چند سال پس از آن، مرورگر اینترنت اکسپلورر ۶ به یکی از مهمترین مرورگر‌های اینترنتی در دنیا تبدیل شد. اما جالب اینجاست که در تمام این مدت تا به امروز به عنوان پُر اشکال‌ترین مرورگر نیز شناخته می‌شد.

این مرورگر پر ایراد اما محبوب کماکان به زندگی خود ادامه داد تا اینکه در نهایت مایکروسافت در سال ۲۰۰۹ اعلام کرد که از امروز (نوزدهم فروردین ۱۳۹۳) در کنار پایان پشتیبانی از ویندوز ایکس‌پی دیگر از این نسخه از مرورگر خود نیز پشتیبانی نخواهد کرد و در نتیجه آپدیت‌های امنیتی را برای آن ارایه نخواهد داد.

در اواسط دهه گذشته اینترنت اکسپلورر نسخه ۶ توانست بر مرورگر نت‌اسکیپ نویگیتور غلبه و بیش از ۹۰ درصد از سهم بازار را از آن خود کند، با این حساب می‌توان گفت که نسخه ۶ این مرورگر تا قبل از عرضه نسخه ۷ توانسته به مدت پنج سال متمادی یکه‌تاز میدان باشد.

در این مدت کاربران نیز دچار مشکلات زیادی امنیتی زیادی در هنگام کار با این مرورگر می‌شدند و هر از گاهی مایکروسافت آپدیت‌های امنیتی را برای اینترنت اکسپلورر منتشر می‌کرد.  این مشکلات به اندازه‌ای بود که عده‌ای از کاربران اقدام به راه‌اندازی کمپینی کرده‌ و در آن به صورت نمادین خواستار خاتمه دادن مایکروسافت به حیات این مرورگر پیر شده بودند.

در عین حال مرور‌گرهایی نظیر فایرفاکس و کروم توانستند از فرصت نهایت استفاده را برده و کاربران اینترنت اکسپلورر را به سمت خود بکشانند تا آنجا که با وجود تلاش فراوان مایکروسافت برای جلب اعتماد دوباره کاربران نسبت به نسخه‌های جدید مرورگر خود، از قرار معلوم با اقبال خوبی در این زمینه روبرو نشده است.

با تمام این حرف‌ها این مرورگر ۱۲ ساله همچنان ۴٫۱۵ درصد بازار را در اختیار دارد واین نشان می‌دهد که به همین راحتی‌ها هم دست برداشتنی نیست. اگر شما همچنان از اینترنت اکسپلورر ۶ استفاده می‌کنید دعا می‌کنیم به راه راست هدایت شوید و یک مروگر دیگر مانند فایرفاس، کروم و یا حداقل آخرین نسخه اینترنت اکسپلورر را برای ادامه حیات اینترنتی خود برگزینید! آمین!

آموزش نصب ویندوز 8.1 مایکروسافت

همان‌طور که می‌دانید مایکروسافت چند روز پیش اولین آپدیت بزرگ ویندوز ۸٫۱ را معرفی کرد. حالا این آپدیت رسماً عرضه شده و برای دانلود آماده است.


برای دریافت آپدیت در صورتی که از ویندوز ۸٫۱ استفاده می‌کنیدکافیست منوی Charms bar سمت راست صفحه را به صورت لمسی یا با نشان‌گر موس باز کنید و Change PC Settings را انتخاب کنید.


سپس از منوی باز شده Update and recovery را انتخاب کرده و دکمه Check Now را برای بررسی آپدیت جدید فشار دهید. ممکن است آپدیت ویندوز ۸٫۱ هنوز برای شما مهیا نشده باشد؛ در این صورت باید چند روزی صبر کنید. اما در صورتی که آپدیت برایتان عرضه شده باشد کافیست دکمه Install را فشار دهید تا این آپدیت نسبتاً حجیم دانلود شده و نصب شود.

هدفون Dash

زومیت: این ابزار تا عمق یک متری در برابر آب مقاوم است ضمن اینکه از بلوتوث 4 برای اتصال به گوشی هوشمند شما استفاده می‌کند ضمن اینکه برای اتصال دو هدفون به هیچ سیمی نیاز ندارد، بنابراین کاربر می‌تواند به راحتی با آن کار کند. این ابزار به 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است که به کاربر امکان استفاده مستقل از آن برای گوش دادن به موسیقی را می‌دهد.

طراحی این ابزار به گونه‌ای انجام شده است که کاربران مختلف مشکلی در استفاده از آن نداشته باشند و پوشش سلیکونی آن در سه اندازه مختلف قابل استفاده است. کنترل این ابزار به کمک اپ مخصوص آن از طریق تلفن هوشمند نیز امکان پذیر است، ضمن اینکه به طور مستقل نیز از طریق صفحه‌ی لمسی خازنی بر روی آن نیز قابل کنترل است. انواع مختلف حرکت انگشتان بر روی این صفحه به دستورهای متفاوتی تفسیر خواهد شد، هر چند دستورات لمسی بر روی گوش قدری عجیب به نظر می‌رسند ولی این نواوری برای رهایی از ابزارهای کنترلی اضافی به نظر مفید و کارآمد به نظر می‌آید.

این ابزار به قابلیت حدف نویز خارجی نیز مجهز است که البته می‌توان در مواردی همچون دوچرخه سواری در خیابان آن را خاموش کرد تا خطر تصادف کاربر را تهدید نکند. تیم تولید این ابزار همچنین قول کیفیت عالی پخش صوتی آن را داده که با توانی 10 میلی وات و با امپدانس 16 اهم لحظات خوشی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. این ابزار همچنین به میکروفون استخوانی نیز مجهز است که می‌تواند صدای کاربر را بدون هیچ مشکلی منتقل می‌کند واز آن جایی که این فناوری از لرزش‌های استخوان گوش برای دریافت صدا استفاده می‌کند صدای زمینه‌ی در حال پخش هیچ تداخلی را با صدای کاربر ایجاد نمی‌کند.

قابلیت ویژه‌ی این ابزار که آن را از سایر ابزارها متمایز می‌کند توانایی آن در شناسایی انواع حرکات ورزشی کاربر است که پردازنده 32 بیتی ARM این ابزار به آن این امکان را می‌دهد که بتواند داده‌های رسیده از حسگرهای چندگانه‌ی خود را به راحتی پردازش کند. حسگرهای همچون حسگر 3 محوری شتاب، دماسنج، حسگر خازنی لمسی و حسگر نوری. با مجهز بودن به این حسگرها ابزار می‌تواند شرایط بدنی کاربر همچون نرخ ضربان قلب، تغییرات ضربان، سطح اکسیژن خون ، دمای بدن و میزان کالری سوزانده شده را ارزیابی کند. I همچنین می‌تواند با استفاده از GPS تلفن هوشمند میزان مسافت پیموده شده، ارتفاع و سرعت شما را نیز گزارش دهد.

تمامی این امکانات در بسیاری دیگر از ابزارهای پوشیدنی دیگر یافت می‌شوند ولی ویژگی اصلی این وسیله در همراه کردن آن‌ها در یک ابزار معمولی همچون هدفون است در نتیجه کاربر دیگر نیازی به پوشیدن ابزارهای دیگر ندارد. این ابزار تا کنون در Kickstarter با استقبال زیادی مواجه شده و هدف 260,000 دلاری خود را به سادگی پشت سر گذارده، در حالی که هنوز زمان زیادی تا اتمام مهلت آن باقی مانده است. قیمت حداقلی آن نیز چیزی حدود 199 دلار پیش بینی شده است.