همه جوری داریم

همه جوری داریم

یک وبلاگی عالی.همه رقم توش هست.ازشیرمرغ تاجون آدمیزاد
همه جوری داریم

همه جوری داریم

یک وبلاگی عالی.همه رقم توش هست.ازشیرمرغ تاجون آدمیزاد

بهترین تبلت‌ های سال

بهترین تبلت‌ های سال  به همراه قیمت

بهترین تبلت‌ های سال ۲۰۱۲ به همراه قیمت  ادامه مطلب ...

اطلاعات تازه از پچ تروفی Metal Gear Solid 4

کونامی اطلاعات جدیدی از پچی که برای تروفی گرفتن در Metal Gear Solid 4 عرضه خواهد شد آشکار کرد. Kojima Production  سازنده ی بازی نیز گفت این پچ به مقدار بازی کردن شما در گذشته معطوف نیست.

 

این حرف یعنی اگر شما قبلا MGs4 را تمام کرده اید حالا برای گرفتن تروفی ها باید دوباره آنرا از اول بازی کنید نه اینکه بازی را از هر جا که خواستید توسط سیو های قبلی تان لود کنید.

Kojima Production همچنین اعلام داشت در آپدیت های بعدی نکات آزار دهنده مرحله به مرحله از بازی حذف خواهند شد.پس از عرضه ی پچ قادر خواهید بود با یک Qiuck Load هر کجا از بازی را که خواستید بازی کنید.

هنوز هم تاریخ عرضه ی مشخصی برای پچ تروفی مشخص نشده است و به احتمال زیاد کوجیما در سالگرد ۲۵ سالگی Metal Gear که سی ام آگوست برگزار میشود آنرا اعلام کند.

مشخصات Galaxy Note 10.1

خبر های منتشر شده از این گجت نشان میدهد که یک کاربر در کره جنوبی این تبلت را تهیه کرده و مشخصات فنی آنرا برای تمام دنیا منتشر کرده. بر طبق چیزی که روی جعبه نوشته شده، این تبلت دارای یک سی پی یو ۴ هسته ای Exynos با فرکانس ۱٫۴ GHz است و ۲ گیگابایت رم دارد.

 

البته سامسونگ گلکسی نوت ۱۰٫۱ را با سی پی یو ۴ هسته ای ۱٫۴ گیگاهرتزی و ۱ گیگ رم در نمایشگاه MWC معرفی کرد. بعلاوه، این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی با رزولوشن ۸۰۰*۱۲۸۰ و آندروید ICS، دوربینهای ۵ و ۱٫۹ مگاپیکسلی، WiFi، HSPDA، GPS، Bluetooth، حافظه داخلی ۱۶ گیگ به همراه اسلات کارت حافظه و باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری است.

با این حال،احتمال این که سامسونگ Galaxy note 10.1 را ۱۵ آگوست درآمریکا عرضه کند،زیاد است.


۶ مورد جدید از بازی رزیدنت اویل ۶

ماه به انتشار بازی رزیدنت اویل ۶ نمانده است.  با نزدیک شدن به موعد انتشار ، کپکام تریلرهای زیادی را منتشر ساخته است. همچنین از چپ و راست  برای جذب بازیبازها دمو و اسکرین شات می سازد.  از این تریلرها ما به ۶ نتیجه  زیر رسیده ایم که از کارگردان بازی RE6 یعنی آقای Eiichiro Sasaki کمتر از آن به نظر نمی رسید.  در طول این مقاله با ۳ تریلر از بخش داستانی مربوط به لئون ، کریس و جیک رو به رو هستید.

 

تصاویر جدید Crysis 3 هنر نورپردازی را به رخ می‌کشند

شرکت قدرتمند و محبوب کرایتک به تازگی چند Screenshot از عنوان پرطرفدار خود یعنی Crysis 3 را منتشر کرده است.

 نکته‌ی جالب توجه در باب این تصاویر نمایش خیره‌کننده‌ی افکت نور در آن‌ها و هم‌چنین پیشرفت تکسچر‌ها در آن است. در کنار این تصاویر کرایتک تائید کرده است که به نسخه‌ی PC این عنوان توجه بیشتری خواهد شد و هم‌چنین از DX 11 پشتیبانی خواهد کرد. این عنوان در بهار سال ۲۰۱۳ و برای هر سه پلتفرم PC،PS3،X360 عرضه خواهد شد.

در زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده را ببینید:

برای دیدن تصاویر بر روی لینک های زیر کلیک کنید

تصویر اول

تصویر دوم
تصویر سوم
تصویر چهارم